مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اقدامات، استراتژی ها و تکنولوژي هایی گفته می شود که شرکت ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات شان با مشتری در طول چرخه ی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار می گیرند. سیستم های CRM با هدف گردآوردی...
چگونه فرهنگ مشتری مداری را در سازمانمان ایجاد کنیم؟
در بازار رقابتی امروز، بیشتر سازمان ها و شرکت ها تلاش می کنند، فعالیت های خود را بر رضایت مشتری متمرکز کنند و تقریبا همه ی آنها به خوبی از اهمیت مشتری مداری آگاه اند، اما متأسفانه تعداد کمی از این شرکت ها در این زمینه موفق می شوند. شرکت هایی که می خواهند...